Dela nyhet
Slutinfo Junicupen-2023
1 jun 2023 0 kommentarer

Info Junicupen – 2023
Snart är det dags att packa att väskan och vi åker på cup till Uddevalla och spelar handboll på utomhusplaner, äntligen!!!
Här kommer lite samlad information, tips på packning m.m.
Matcherna kommer att spelas vid Bohuslänska museet. Spelplanerna och cup-centrat är mitt i centrala Uddevalla vilket innebär mer publik, gångavstånd till boende och matsal.
U10 födda 2013 spelar utomhus på konstmatta, 6 mot 6 (5 utespelare + Mv)
På konstmatta spelar vi med handbollsskor alternativt joggingskor, ej fotbollsskor.
Vet man med sig att ens barn inte har varit iväg och sovit borta eller har svårt att somna så önskar vi att ni föräldrar är på plats vid skolan alt i närheten på annan plats i Uddevalla vid läggdags.
Vi skickar ut lagindelningen närmare avfärd.
Vi ledare som åker med är Malin, Carro, Mattias och Annsofi.
Avresa: Vi samlas på baksidan av Partille Arena klockan 17:00 fredag 16 juni.
Därifrån åker vi klockan 17:30 gemensamt med buss till Uddevalla. OBS! Föräldrar som lämnar sina barn med bil måste parkera på kortsidan av Partille Arena mot Coop till så att bussarna får plats. Alla lag är indelade i olika bussar. Vilken buss respektive lag skall åka med meddelas dagen innan och på plats av Jesper Skog.
Hemkomst: Avgångstid för hemresa är beräknad till 17:15.
Vilket innebär att vi är i Partille vid 18:30 söndagen den 18 juni. Detta kan justeras något så håll er uppdaterade under söndagen.
Mat: Middag fredag. Lördag frukost, lunch och middag. Söndag frukost och lunch. Alla måltider serveras på skolan.
Spelprogram: https://junicupen.se/ eller appen ProCup.
Allergier/Mediciner: Meddela ev allergier och ev medicinering till oss ledare.
Det är absolut förbjudet att medföra någon form av nötter på resan, detta av hänsyn för våra allergiker.
Logi: Vi bor i skolsalar på egen luftmadrass, egen sovsäck och kudde. Glöm inte att packa med pump och/eller grenuttag. Skolan vi bor på heter Agneberg Gymnasium, adress dit är Östergatan 10, 451 30 Uddevalla. Medföljande föräldrar kommer att bo i ett föräldrarum.
Övrig information: I Sävehof reser vi tillsammans vilket innebär att resan startar och slutar i Partille, det vill säga att alla åker med bussen båda vägarna. Undantag om någon inte skall till Partille och då skall detta meddelas till respektive ledare som meddelar Sävehofs kansli. Vid frågor maila Sävehofs kansli, resor@savehof.se
Packlista
- Luftmadrass (glöm ej pump) eller liggunderlag. Kolla gärna så madrassen är hel innan avfärd!
- Sovsäck med tillhörande fodral och kudde.
- Filt att lägga under madrassen för att skydda och slippa gnisslande ljud vid rörelse.
- Sovkläder/pyjamas.
- Toalettartiklar -tandborste, tandkräm, duschtvål/schampo, handduk, duschhandduk.
- Vanliga kläder att ha när vi inte har match.
- Utekläder (För alla sorters väder).
- Matchkläder – Svarta eller Sävehofshorts och strumpor, gympaskor. (Gärna ombyte om man har.) Matchtröja får man av oss ledare på plats.
- Vattenflaska.
- Ryggsäck att bära prylarna mellan matcherna och vårt boende.
- Överdragströja samt en tunn långärmad tröja som går att ha under matchtröjan vid kallt väder.
- Tofflor/sandaler/skor att ha mellan matcherna.
- Mobil/surfplatta + laddare och hörlurar.
- Keps/solhatt.
- Solkräm.
- Fickpengar.
Obs. Märk alla tillhörigheter och tänk på att barnen ska kunna bära sin egen packning!
Det är bara att höra av er ifall ni har frågor eller funderingar.
//Ledarna
Kommentarer