Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
10 mar, 11:29 0 kommentarer
Hej!
Alla pojkar och flickor födda 2018 har möjligheten att följa med på en minihandbollsturnering i Uddevalla söndagen den 7 juni. Det är en heldagscup, vilket innebär att vi åker gemensamt med buss från Partille Arena på morgonen till Gustavsbergsfältet, spelar minihandboll hela dagen och sen åker vi gemensamt hem sent under eftermiddagen med buss till Partille Arena. Slutinfo och exakta tider kommer ut någon vecka innan cupen äger rum. Det kostar 550kr per spelare att åka med, och i det ingår bussresa tur och retur, lunch på spelområdet och tävlingsavgifter.
Precis som alla andra resor som anordnas av klubben, så måste anmälan ske via hemsidan, och görs via nedan länk; https://www.
Vill man åka med i buss som förälder så kan man göra det, men då måste man anmäla sig på samma sätt, men via denna länk istället; https://www.
Alla anmälningar sker under gruppen P8-Ugglum.
Vänligen notera att sista anmälningsdag för Junicupen är 10 april.
Vi hoppas att så många som möjligt vill följa med och vara med på en heldag fylld med handboll!
/Ledarna
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies